Reset hasła

Na Twój adres email zostanie wysłany link do zmiany hasła.
Kliknij w link otrzymany w mejlu i potwierdź kodem SMS, który wyślemy na Twój numer telefonu.

Masz pytanie?

Skontaktuj się z Działem Wsparcia Twojego Partnera, na wniosek którego uzyskałeś uprawnienia do aplikacji VeloBanku.

Potrzebujesz dodatkowych informacji dotyczących procesowanego wniosku kredytowego, zadzwoń: 519 217 978

Help Desk pracuje w godzinach: pn.–pt. 8-20 oraz w soboty 9-17

Masz problem z logowaniem?

Skorzystaj z przycisku Reset hasła i postępuj zgodnie z instrukcją otrzymaną na swój adres e-mail. W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami telefonicznie: 519 217 978 lub wyślij wiadomość na HelpDeskKredyt_Partner@velobank.pl

Pamiętaj!

W treści mejla podaj swój login oraz dane kontaktowe, tj. e-mail i nr telefonu które przekazałeś do VeloBanku.